Thursday, July 9, 2009

ahshark.blogspot.com

Salam sejahtera..hari ini Khamis, 9 Julai 2009 terciptalah sebuah lagi blog untuk tatapan atau kritikan orang-orang di luar sana..biasa la aku ni belum pernah buat blog sebelum ni..entah kenapa hari ni tergerak hati aku nak buat blog ni..mungkin sebab bosan duk terperap dalam bilik..daripada duduk saja-saja baik aku buat blog..ada juga benda yang aku leh buat..so, bermula la detik copy and paste besar besaran..huehue..tapi aku bukannya copy and paste 100% sebab aku sendiri jugak akan tulis citer pasal apa2 yang aku nak tulis..huhu..lagipun aku bukan pemalas macam korang fikirkan..aku akan edit dan ambil yang mana penting sahaja dan juga bukan sebarang artikel yang aku nak copy and paste..hanya artikel yang aku rasa berguna atau yang menarik sahaja yang akan menjadi mangsa aku..ngeh3

No comments:

Post a Comment