Friday, July 10, 2009

Sebut Pasal Durian..


Bila duk jauh dari rumah ni rasa rindu sangat nak makan buah durian ni. Dah la sekarang musim durian tapi nak buat camne, aku duk kat hostel..mana nak cari durian ni. Sebelum datang sini sempat la jugak aku merasa durian. Kalau tak makan masa dekat rumah hari tu memang aku takkan dapat merasa durian la tahun ni. Dua tiga hari sebelum balik hostel, ayah aku sempat beli durian..katanya nak jamu aku..rasa macam special lak aku ni..huehue..ye la bila balik nanti musim durian pun dah lepas..lagi pun aku balik nanti bila nak raya dah..xde masa nak makan durian. Lagi satu, aku kempunan nak makan buah manggis kat umah atok aku tu. Sebelum datang sini buah dia dah besar tapi belum masak lagi. Tapi aku sempat jugak merasa sebijik..xtau la tiba2 ada yang masak sebijik..rezeki aku la tu sebelum dapat kat tupai..hoho..Sebelum balik sini dua kali ayah aku beli durian untuk aku tapi aku xpuas jugak makan durian tu..rasa nak bawak datang sini je..tapi mana bleh kan..ada orang ni yang xtahan bau durian. Aku ada tengok 1 video ni pasal mat saleh ngan durian..cilakak betol mamat tu..dia bandingkan bau durian dengan bau telur busuk n kasut dia yang busuk tu..bagi dia durian lagi busuk..rasa nak maki hamun je..anda boleh tengok kedajian itu kat link ni..malas la nak wat masuk dalam ni..semak je..huehue << http://www.youtube.com/watch?v=oQj-hFfmYkQ >> aku xboleh terima semua tu..rasa macam satu penghinaan terhadap orang2 asia yang memang serasi ngan durian..macam la durian ni teruk sangat..aku rasa bau ketiak dia lagi busuk dari durian tu..kohkohkoh..geram betol aku..dah la aku ni peminat durian..tapi ada gak aku tengok minah saleh yang boleh layan durian tu..bagus la..macam tu baru la boleh berkira2 nak jadi menantu mak aku..ngeh3

No comments:

Post a Comment